今天是庚希天道生日,首先祝咱的家生日快乐!!! k34!*(`q  
在微博上看见了泰国饭关于韩庚在泰国的fan meeting的一两个关于庚希的消息,转来天道,翻成中文和大家分享下,今天开开心心,哈哈哈。 66~]7w  
博主姓名:heeless32 y[@ 
微博地址:http://t.sina.com.cn/heeless32 :,(ZMx\  
W e*)RXm%  
第一条: @heeless32:hiii all i just back from Hangeng fan meeting and follow him all 3 day that he stay in BKK .. today have good luck fanclub play game with HG and ask him fan : Hangeng oppa are you miss Kim Heechul oppa ? Geng : (smile) let ask Heenim . Heenim miss me(HG) or not ? R]{AJ"p  
Hi,我刚从韩庚的Fan Meeting 回来韩庚在曼谷的三天里我一直跟着他… 今天我非常幸运能在歌迷见面会上合韩庚玩游戏我问他。饭(即“我”):韩庚哥哥,你想念希澈哥哥吗?庚:(微笑)问问希大人吧。问他想不想我? iy_\1jB0  
a,N?GxK~  
第二条:@heeless32:and next this i not shared in Thailand coz some fan don't love Hanchul couple have many couple in Thailand .. in fansign have one girl put Heenim pic in her hand and bodyguard look at her will pull her pic but !! Hg keep that pic in his suit #D{//P|;  
接下来这一段在泰国我没有和人说因为一些饭并不喜欢庚希Couple(在泰国有很多官配什么的)… 在签售会上,有一个女孩把希澈的照片拿在手上保镖看见了就想把照片拽过来了但是!!韩庚把那张照片放在他的外套口袋里了。 UMJ>6 Ko8  

版主sy2121:
我只有一個疑問
韓庚的回答是英文嗎

剩下的部分真是無限粉紅

管他是真是假
這個我要當成真的

我喜歡這篇
哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    sy2121 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()